Eu sunt RaRo

Fetițe cu rochițe

Posted on: 6 Aprilie 2011

Îmi plac lucrurile frumoase și oamenii care sunt în stare să facă lucruri frumoase.

În week-end am descoperit blog-ul unei mame care face rochii. Nu doar pentru fete/fetițe. Ci și pentru mamele lor, dacă vor.

Eu am comandat deja. Sper să fie la fel de frumoase ca în poze. Pentru că ieftine sunt. Mi-aș mai putea dori ceva?

Etichete: , , ,

10 răspunsuri to "Fetițe cu rochițe"

Nu ca sunt eu prea de acord cu globalizarea 🙂 Dar de ce timp liber au unele!!!!
Pe mine ma uimeste cat timp liber au, bine ca macar respectiva face ceva cu el, chiar daca este total neproductiv.

Hai, mă, exagerezi acum. Nu mi se pare nimic rău în ce face. Chiar e bine, ținând cont că am de unde cumpăra ceva pe placul meu și câștigă niște bani.

Nu am zis ca e rau. Am zis ca s-a impanzit netul de mamici „manuale” 🙂
Oare nu zice chestia asta ceva?

Nu zic, sunt chestii care si mie imi plac si care tin chiar de talent. Cum sunt chestiile facute de Carmen din FIMO. Dar multe dintre ele sunt doar prostii facute din prea mult timp liber.

Am observat o chestie 🙂
Mamicile care stau acasa descopera miraculos ca au talente manuale. As vrea sa vad macar una care in loc sa tricoteze/croitoreze/decupeze/lucreze manual ca pune mana pe o carte si incearca sa ia niste cursuri.
Ce sa faci nene, cum zicea o prietena, ce emancipare frate, majoritatea femeilor sunt niste lenese.

pardon, majoritatea e, ca e una:)

Ba da, Alina. Multe fac rahaturi. Toată lumea face fimo și e plin la târguri de aceleași bijuterii. Că, na, inspirație și imaginație lipsă. Dar mame care să facă singure haine nu prea am găsit. 🙂

Pana la 18 ani am stat in haine facute doar de maica-mea :). Ea a facut-o de nevoie, e adevarat. Deci nu mi se pare asa mare lucru…

Pai asta e problema. Ca fac prea multe fac rahaturi. Sau isi fac blog unde povestesc toate rahaturile pe care le fac copii lor. mi s-a luat de atata lipsa de vointa si lene… O mare mare de femei care nu stiu decat sa dea din tastatura si sa stea cu curu’ in varful patului. Dar deh, ele sunt mame, asta justifica orice…

PS: 😀 sunt intr-o criza de timp liber si ceva stres datorat operatiei pe care o fac maine. De aia sunt asa virulenta, dar mai bine, macar acum zic toate chestiile care imi trec prin cap.

Relaxează-te că tocmai pregăteam un articolaș la care vei avea sigur de comentat. =))

Mai greu cu relaxatul … dupa 3 cafele 🙂

Lasă un răspuns

