Eu sunt RaRo

Prea multă cumpătare

Posted on: 6 Aprilie 2011

Să zicem că am ceva bani de cheltuit. Ceva = o sumă frumușică.

Să zicem că ar trebui să-i cheltuiesc repede. Într-o zi, poate două…

Să zicem că e musai să-mi cumpăr doar mie diverse, nu să donez, nu pentru alții.

Bărbatul zice că nu am pe ce. Și înclin să-i dau dreptate. Pentru că m-am gândit și m-am gândit, dar nu-mi iese socoteala.

E bună cumpătarea asta? Denisa zice că-s de dat la ziar (Libertatea).

Etichete: , ,

7 răspunsuri to "Prea multă cumpătare"

Ah,si eu fac asa…:) Si se enerveaza sotul ca de ce nu imi iau si eu haine,ca alte tipe… 🙂 Prefer sa le fac eu si banii sa iii pastrez,mereu fac asa…Crezi ca prevestim o criza si mai mare? 😀 Sau ne plac prea mult banii si nu vrem sa ne despartim de ei? 😀

Eu cred ca doar la momentul asta nu doresti ceva anume.
Si eu am momente in care nu vreau cam nimic, ca de exemplu acum. Si apoi trec prin momente de criza in care cumpar tot ce misca.

Carmen, îmi iau mereu haine. Am în exces. Ideea e că, vorba Alinei, nu prea am nevoi acum.

Stai să vezi când îţi găsesc ăştia de la Libertatea blogul! Stai numa’!

Liniștește-te că am reușit să cheltuiesc ceva azi. :))

Ce ti-ai luat?

Mărunțișuri muierești. 😛

Lasă un răspuns

