Eu sunt RaRo

Dispariție misterioasă?

Posted on: 7 Aprilie 2011

Unde au dispărut toate încălțările normale?

Serios. Vin de la shopping. Vreau încălțări că plecăm în curând într-o mini-vacanță. Și am nevoie de ceva comod. Să nu transpir, să nu mă doară picioarele, să nu mi se umfle picioarele… Căutam ceva mai de skater. Da’ nu pe gleznă, nu cu ștrasuri, nu alb/negru.

Cu atât mai puțin încălțări de domnișoară drăguță, tălpi subțiri, vârfuri ascuțite, tocuri fancy.

Așa că repet întrebarea: unde sunt încălțările normale cu care erau – acum ceva vreme – pline magazinele? Mi se fâlfâie de modă, moda de-acum nu e pe placul meu.

5 răspunsuri to "Dispariție misterioasă?"

eu iubesc conversii. sunt din panza si nu transpiri cand e cald. sunt cu talpa plata de 2 cm. deci nu simti toate pietrele. nu stiu ce as face fara ei in vacante. habar n-am cum e in .ro cu ei, dar in germania ii gasesti peste tot.

Sunt și aici, am 2 perechi de teniși și o pereche de adidași de la ei. Dar nu sunt chiar în top în ceea ce privește comoditatea. Astă vară mi-am rupt picioarele în Budapesta din cauza lor. 😀 Au vârfurile mult prea ascuțite pentru ce vreau eu.

Ceva mocasini de piele ai incercat?De obicei,daca sunt lucrati bine,sunt tare comozi… 🙂

Nuuu. Am eu pitici privind modelul, talpa și alte minunății.

Nu stiu daca iti plac si daca sunt in Ro Clarks http://www.clarks.co.uk/?cm_guid=1-_-100000000000000272087-_-4750162533&cm_mmc=Paid+Search-_-google-_-Main+Brand-_-+Brand_main_mispells_clarcks
Au cele mai comode incaltari ever 100% piele si tin mult si bine.Eu le folosesc de ani de zile la alergat in metrou, cu copilul si mers pe jos in Londra si ii ador.Vezi poate gasesti ceva ce iti place.

Lasă un răspuns

