Eu sunt RaRo

Talente

Posted on: 7 Aprilie 2011

Pentru că toată lumea a scris zilele astea despre „Românii au talent”, am lăsat nițel să se liniștească apele. Și vin cu întrebarea:

Îs singura care nu se uită la emisiunea aia?!

Pentru că în afară de niște minuțele – e intenționat diminutivul – prinse într-o după-amiază – reluare deci, chiar nu am urmărit-o. Nu știu, nu am văzut, nu cunosc, nu regret, nu simt că am pierdut ceva.

În afară de mediatizatul caz al băiatului cu voce de fată – link-uri peste link-uri am primit, nu mai știu. Cine și ce face, cine e în finală (sau semi-finală?!), cine e favorit…

Să n-o ratez în week-end? Pe Emisiune, desigur. 😀

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Talente"

Nu, nu ești singura. Nici eu nu mă uit. Am prins puțin una dintre ediții și mi s-a părut…jenantă. Este foarte urât modul la care televiziunile din România dezvoltă astfel de formate de emisiuni (achiziționate din afară, bineînțeles).

Nici eu nu ma uit la nici una din variante, nici cea romaneasca, nici cea franceza, nici cea engleza.

Dar eu nu ma uit la tv in general . Si daca ma uit, ma uit la euronews sau nrj. tv nostru functioneaza pe post de monitor la un minicomputer pus sa downloadeze serialele preferate.

Nici eu nu mă uit. Doar dacă găsesc televizorul pe Pro TV, din greşeală. Până acum nu mi s-a întâmplat să văd vreo emisiune cap-coadă.

Televizorul nostru sta mereu pe desene, când e copila acasă. Când nu e, stă închis. :))

Eu mă uit. Şi îmi place.. 😀

Lasă un răspuns

