Eu sunt RaRo

Ți-am zis să te tunzi!

Posted on: 10 Aprilie 2011

Se-ntâmplă în România, anul 2011:

O profesoară i-a aplicat unui elev de clasa a VII-a o corecţie dură: l-a imobilizat cu ajutorul colegilor de clasă şi i-a ciuntit bretonul cu o foarfecă. Maria Posmangiu a fost nevoită să dea o notă explicativă conducerii şcolii, iar Inspectoratul Şcolar al Judeţului Iaşi a demarat o anchetă.

„Doamna” profesoară-dirigintă s-a gândit bine și a ajuns la concluzia că e musai să îndrepte situația și bretonul băiatului. Ce s-a întâmplat mai departe și cum a decurs tunsul citiți aici.

Acu’ stau și mă gândesc ca o mamă. Cum aș reacționa dacă mi-ar veni copilul acasă tuns de dirigintă contra voinței lui? Aș avea 2 variante:

  1. Mers cu o foarfecă și tuns „bine” – plus coafat înainte – profesoara în cauză.
  2. Intentat 2 procese deșteptei: penal și civil. Penal pentru că l-a imobilizat și civil cu daune materiale pentru că l-a umilit în fața întregii clase și copilul a suferit traume psihice.

A, ea a avut intenții bune și a vrut să „educe” „atitudinea rebelă a elevului”? Fix în pix m-ar durea. Să-și controleze impulsurile și corectitudinea politică.

4 răspunsuri to "Ți-am zis să te tunzi!"

Cred ca se exagereaza un pic. Si eu am avut vreo 2 profesoare care au aplicat metoda asta. Un prof de mate m-a tinut numai cu note de 3 un trimestru intreg pentru ca aveam parul lung. Si cu toate astea am terminat o facultate, nu am omorat pe nimeni si acum doar mai rad cu vechii prieteni pe tema asta, fara sa ma consider marcat.

Eu stiu ca is prost platite,munca intre copii stresanta…dar acu pe bune,singure si-au ales-o… 😀
Stii cat m-as fii chinuit sa nu aplic varianta 1 pana e nr.2 in vigoare??? 😀 😀

Copiii merg la scoala sa invete ceva bun,nu sa ii salbaticeasca nebunele…Profesorii nu ar trebui examinati de 2 ori pe an de un psiholog?Asa ar fii corect…

mie si mai pervers mi se pare ca a fost ajutata de colegii individului. adica probabil ca au si facut misto de el dupa aia. e un pic periculos.

Asta mi s-a parut intotdeauna o tampenie din partea profesorilor. Cine sunt ei sa-mi impuna mie look-ul meu personal. Si asta e mesajul care vor sa-l dea, nu-ti convine ceva, impune-te prin forta? Profesori comunisti, invechiti care cred ca au mai multe drepturi decat in realitate.

Lasă un răspuns

