Eu sunt RaRo

Femeile din viața mea

Posted on: 12 Aprilie 2011

Cică femeile-s cicălitoare. Și bărbații sunt enervați de întrebările și reproșurile lor. Vă sună cunoscut?

Să dăm și ceva exemple:

  • Iar te duci cu băieții la fotbal?
  • De ce bei așa multă bere?
  • Tu nu mă mai iubești…
  • A, zici că-s grasă?
  • Niciodată nu ai timp pentru mine!
  • Mă iubești mai mult decât pe mă-ta?
  • Spune-mi, sunt frumoasă? Mai frumoasă decât Geta de la 2?

Dacă până acum am avut ceva dubii și le mai dădeam ceva dreptate femeilor nemulțumite de una ori alta, acum sunt – gata! – lămurită. Clar, suntem extrem de enervante, mai ales atunci când atât ne duce capu’. Ori când suntem extrem de posesive.

De ce am avea asemenea așteptări? De ce trebuie să fim centrul universului? Bun, să zicem că suntem, că pe noi ne iubește cel mai mult. Da’ de  ce ne trebuie exclusivitate? De ce celelalte preocupări și plăceri ale bărbatului tre’ să dispară?

Mai grav e când unele femei – prietene – cer asemenea exclusivitate. Am eu vreo 2. Pentru că am ieșit din când în când la câte-un suc/cocktail, au pretenția ca viața mea să se învârtă doar în jurul lor. Să nu le refuz niciodată, să am mereu timp de ele, să le laud, să le răspund la toate întrebările idioate…

Dragele mele, viața mea e plină de multe alte chestii. Mai mult sau mai puțin interesante. Dacă vă spun că nu ies azi la o cafea pentru că primesc marfă, înseamnă că primesc marfă și e important aspectul ăsta. Întrebările „ți-am greșit cu ceva?”, „ești supărată pe mine?”, „nu  vrei să mă mai vezi?” mă enervează. Mă simt ca un bărbat asaltat de nevasta cicălitoare și plictisită de viața casnică.

2-3 sucuri băute în compania voastră nu mă îndatorează pe viață. Vă pup, pa!

Etichete:

2 răspunsuri to "Femeile din viața mea"

sincer, nu am facut niciodata asa ceva. nu inteleg cum cineva normal la cap poate fi asa posesiv. e ori patologic ori o lipsa crasa de alte activitati. gen munca, sex, etc.

Mda, nici eu nu-mi dau seama ce și cum e. La una e sigur și lipsa de sex, că mi s-a tot plâns. :))

Lasă un răspuns

