Eu sunt RaRo

„Boală” verde

Posted on: 12 Aprilie 2011

Mi-am dat seama adineauri, descărcând cumpărăturile și încărcând frigiderul, că am muuultă verdeață în casă: pătrunjel, mărar, leuștean. Se pare că, de câte ori ajung la piață – adică des, cumpăr verdeață. Nu mă gândesc dacă mai am acasă. Iau. Pur și simplu.

Bun, pătrunjelul e sănătos, e printre alimentele cu conținut ridicat de vitamina C. Dar nu cred că asta – dacă mă gândesc bine – mă face să cumpăr în neștire. Ci faptul că-mi place verdeața proaspăt tocată în cele mai multe mâncăruri.

Cum alții își umplu cămările cu ulei, zahăr, făină, bulion – să fie, poate vine foametea, eu îmi umplu frigiderul cu verdeață. Și legume. 😛

Voi ce cumpărați fără măsură?

P.S. Mă bate gândul să fac tabbouleh, dacă tot am cu ce.

3 răspunsuri to "„Boală” verde"

Produse lactate. 😀
Momentan am în frigider cremă de brânză, brânză dulce, telemea, mozzarella, parmezan ras, lapte, o căldare cu iaurt… untul se pune? 😆 Cașcavalul abia l-am terminat.

Se pune și untul, că na, tot în categoria lactate intră. 😛
Noi lactate mai puțin, doar fii’mea servește. Și noi rar.

Eu am mereu legume in frigider, pentru fi-mea: dovlecel, brocolli, ardei, conopida, fasole verde si verzituri
Seara, cand vin acasa, pun apa la fiert, dau legumele 10 minute in clocot cu condimente si asta e garnitura.

Lasă un răspuns

