Eu sunt RaRo

Serviciul pașapoarte București

Posted on: 13 Aprilie 2011

E de nota 10. Chiar nu mi-a venit să cred cât de repede și civilizat – în 2 ore – mi-am făcut pașaport. În 2 ore a fost gata, că am optat pentru varianta de pașaport temporar – și în regim de urgență – valabil 1 an.

  • Personalul e civilizat și eficient.
  • Nu era foarte aglomerat.
  • Îți poți face pașaport și dacă nu ai domiciliul stabil în București, doar completând o declarație cum că ai treburi pe-aici.
  • Taxele sunt: 84 lei la CEC, 32 lei la Trezorerie și 100 lei – taxă de urgență – tot la Trezorerie. Cică se pot plăti toate la CEC.
  • Nu mai completezi nimic de mână, nici o cerere ca până acum.

Cam asta fu azi, de asta am lipsit până acum. Deci plec în vacanță în Istanbul.

4 răspunsuri to "Serviciul pașapoarte București"

pai vacanta placuta! 🙂

si o intrebare tampa: la ce e bun un pasaport temporar? unul normal nu se poate elibera in regim de urgenta? intreb pentru ca chiar ma intereseaza. eu mi-am facut de fiecare data pasaport normal, nu stiam ca exista si pe un an.

Pașapoartele normale îs acum cele electronice și se fac în 14 zile calendaristice. Nu știu de ce nu se fac și la urgență, cred că nu-s capabili. 😛
Pașapoartele temporare îs pașapoartele vechi pe care le știi.
No, cum noi plecăm săptămâna viitoare și mi-a fost lene până acum să mă ocup de problemă, n-am avut de ales.

Chestia asta imi aduce aminte de bancul cu pisica lui Itic, daca l-ati citit pe decedatul meu blog…

Cand niste prieteni au primit cetatenia elvetiana intr-o saptamana aveau acasa prin posta toate actele pentru toate cele 4 persoane din familie: card de identitate si pasatoarte. Si nu au trebuit sa dea nimic, nici poze, nici foi, nimic, totul era deja in bazele de date.

Ah, si seful meu bulgar cand a fost acasa sa ia actele tot pentru cei 4 membri ai familiei nu a trebuit decat sa stea la poza pentru ca restul datelor erau deja in bazele de date. Si guess what, in 2 zile aveau pasaportele electronice…

Lasă un răspuns

