Eu sunt RaRo

„How to eat like a true American”

Posted on: 14 Aprilie 2011

Sau de ce e americanii obezi – poza și pe imgur:

Eu fac parte din categoria oamenilor care mănâncă puțin și relativ des. Nu intră – la o masă – felul 1, felul 2 și desert. Oricât aș încerca. Ciudat e că în „tinerețe” reușeam să mănânc mult mai mult.

Acu’ stau și mă întreb dacă domnișoara din imagine a reușit să halească toată chestia aia…

Etichete: ,

7 răspunsuri to "„How to eat like a true American”"

Nici la mine nu intră prea multe, dar eu mănânc seara. Şi dulciuri… 😀

mi se face rau. oricum, la cat de slaba pare tipa, nu rezista nici macar la un sfert din monstrul ala.

Denisa, și eu mănânc seara. Și dulciuri. 😛 Da’ nu asemenea cantități.
Andreea, există oameni slabi în care încape muuult. :))

Mie mi-ar ajunge 3 zile chestia aia

Dacă mă gândesc bine, cred că vreo 2 zile mi-ar ajunge și mie. :))

toate ca toate da’ chestia aia maro nu arata bine deloc…banuiesc ca e ceva carne… nu ma intelegeti gresit, sunt carnivora dar arata cumplit treaba aia

Era un sit numit „This is why you’re fat“ cu chestii asemănătoare dar a dispărut. Mai sunt unele imagini vizible cu Google: http://www.google.com/search?q=this%20is%20why%20you%27re%20fat&tbm=isch .

Lasă un răspuns

