Eu sunt RaRo

„Cu adâncă durere în suflet […]”

Posted on: 15 Aprilie 2011

Eu mi-s o fire destul de sensibilă, deși – poate – nu par. Îmi place să fac totul bine și eșecurile mă impulsionează până realizez că se poate ori că nu se poate. Dar nu-mi place treaba făcută de mântuială.

„Cu adâncă durere în suflet” și cumva dezamăgită/mirată am remarcat că nu mai comentați la scrierile mele. De ce?

  • Nu mai scriu bine?
  • Nu mai sunt subiectele de interes?
  • Aveți alte preocupări?

Adică să știu, ținând cont că nu mi-am făcut blog pentru bani ori pentru a deveni celebră peste noapte, mai scriu ori renunț? Schimb „tactica”? Aveți sugestii și reclamații?

Etichete: , ,

12 răspunsuri to "„Cu adâncă durere în suflet […]”"

pentru ca deja zici cam tot ce se poate si nu mai putem adauga mare lucru. plus ca eu una fac parte din categoria oamenilor care rareori isi da drumu’ la degete (ca gura merge altfel…daca ma apuc de trancanit nu mai mai opreste nimic)

Asta am omis: nu vreau să aud că scriu prea bine și nu aveți ce completa. 😀

N-am avut ce comenta… dar am citit…
Acuma însă am văzut că ai ceva numai bun de comentat. 😀

Lipsa de inspiratie pe subiectele puse + niste dureri cumplite de cap. Dar imi revin eu… Sa te tii atunci!

sper sa nu renunti … iti citesc blogul in fiecare zi …. e primul lucru care il fac dupa ce ajung acasa…ma destinde …. blogul, tigara… si sucul. apoi somn de voie :)) doar ca eu fac parte din categoria celor care nu prea comenteaza … ehhhh… timiditatea asta ….

Citim, citim, stai linistita. Poate te adresezi unei nise mai putin cuvantatoare care are chiar momente de tacere maxima;)

E așa cum au spus fetele mai sus: citim, citim da’ nu prea avem ce comenta :D.

suntem aici ! 🙂

eu comentez, dar cand nu o fac de multe ori nu am ce adauga (mi se pare aiurea sa zic doar „da”), iar de alte ori nu ma intereseaza (de exemplu posturile cu si despre facebook). iar in ultimul timp am si prea putina energie.

dar daca tot revin, inseamna ca am ce citi. asa ca nu renunta.

Motivul meu îl ştii deja. Abia am timp să fac duş şi să mănânc. Nici la mine nu am mai scris nimic. Aşa că nu te impacienta dacă nu mai comentez la tine. Ah, şi iar ai început să scrii mai mult decât pot eu asimila. Cel puţin acum. 🙂

Auzi, cum „mai mult decât pot eu asimila”? N-am scris nimic de 2 zile. :))

Lasă un răspuns

