Eu sunt RaRo

Ești modelul meu în viață

Posted on: 16 Aprilie 2011

Nu știu dacă am un model în viață. Adică un om pe care să-l admir atât de mult încât să încerc să fac ca el, ce zice el… Admir mulți oameni. Din diverse motive. Dar, cum spuneam, nu mi-am dorit niciodată să fiu ca altcineva. Nu cu totul.

Mi-am dat seama, gândindu-mă nițel, că eu sunt modelul a cel puțin 3-4 oameni. Pe 2 (două) se pare că le-am dezamăgit. Nu contează de ce și cum, cine e vinovat. Pe scurt aș putea zice că prea m-au pus pe un piedestal de pe care am căzut acum, când și-au dat seama că nu sunt chiar așa cum voiau ele să fiu.

Și-atunci? E bine să fii modelul cuiva? Să te adore cineva? Să-și dorească să fie ca tine?

Da, știu, poate fi măgulitor. Dar faci față situației create – poate fără voia ta – atunci când „cazi”?

Etichete:

6 răspunsuri to "Ești modelul meu în viață"

Nu mi-am pus niciodata problema daca sunt modelul cuiva. Mi se pare putin egocentrism. De unde stii ca esti model pentru cele 3 persoane?

Dar cu siguranta sunt model pentru fi-mea, alaturi de sot si restul lumii. Dar are scuze saracuta, nu stie altceva.

Nici eu nu mi-am pus problema pânâ nu mi-au spus persoanele în cauză. Deci știu pentru că au avut grijă să-mi spună.
Se pare că nu am reușit să-mi exprim amărăciunea în scris. Nu-mi doresc să fiu modelul cuiva. Dacă mă gândesc bine, nu-mi doresc neapărat să fiu model pentru copilul meu. Îmi doresc să reușesc s-o îndrum cât va fi cazul.

La copil nu prea ai de ales… Cel putin pana la o varsta.

Cat despre celelalte persoane, daca ti-au zis si mai ales daca ti-au zis ca le-ai dezamagit atunci de fapt nu te-au avut ca model pe tine ci un model pe care si-au inchipuit ele ca il urmezi.

Apropo, nu inteleg chestia asta cu un model in viata. Inteleg sa apreciezi x si y la z si t, dar sa faci dintr-un om model in viata mi se pare mult prea mult….

Unii oameni – slabi – nu pot trăi altfel. Probabil, zic și eu… Așa că încep să se uite în stânga și în dreapta, să-și formeze păreri, să admire, să-și imagineze…
No, eu sunt așa cum sunt, nu am încercat niciodată să par altceva. Dacă au idealizat, să sufere.

Nu exista modele absolute parerea mea . Nu mi se pare prea bine sa zic ca imi place de x si pentru ca este idolul meu in viata as vrea sa fiu exact ca el ,nu am cum. Trebuie sa te inspire acea persoana intr-un anumit domeniu , de la care sa tragi anumite invataminte care sa te ajute intr-un animit lucru pozitic

Lasă un răspuns

