Eu sunt RaRo

Din „săptămâna patimilor”

Posted on: 20 Aprilie 2011

Cum e pe ultima sută de metri – cu pregătirile de Paște – la români:

  1. Am stat 10-15 minute la coadă să-mi cumpăr țigări pentru că toată lumea cumpăra stafide și esență de rom.
  2. Era „bătaie” pe organele de oaie la măcelărie. Deh, face lumea drob. Coadă ca înainte de ’89.
  3. Au apărut mieii în galantare. Cu pungi pe cap. De ce cu pungi? Păi, după cum mi-a răspuns o măcelăreasă: „Să nu le curgă balele, doamnă”.

Ei? Vă mai vine să puneți miel pe masă?

Etichete: ,

7 răspunsuri to "Din „săptămâna patimilor”"

da, evident ca o mananc cu cea mai mare placere. caci si celelalte animale pe care le mancam tot asa de „apetisant” arata la abator. they are dead stuff, they are not pretty, but they taste sooo good 😀

eu ce nu inteleg e de unde are lumea brusc atatia bani pentru atata mancare?

1. Mieii din poză erau la măcelarie.
2. Au bani pentru că strâng tot anul pentru cele 2 mari sărbători creștinești. Deși la știri aud zilnic că nu se vând mieii, îs prea scumpi, n-au românii bani. 😀

Gand la gand Andreea 🙂

Nu-mi venea nici înainte, nu îmi place carnea de miel sau oaie.

Nici mie nu imi placea in Ro pentru ca in sud bucataria romanesca este de kko. Dar stai sa vezi cum se prepara mielul la fracezi, elvetieni sau nemti. Iti schimbi parerea cu totul…

gand la gand, alina! :)))
serios acum, nici eu nu mancam miel, ci numai drob, insa de cand am descoperit mielul la gratar, i luuuv it.

Mie-mi place să gătesc și să mănânc miel însă sunt destul de „pretențioasă” în ceea ce privește mâncarea gătită de altcineva.
Cât privește felul cum arată animalul tăiat… înghiți în sec și dai mai departe (cu satârul :D).
Să sperăm că acel animal a făcut înainte „beee” și nu „ham”. 😛

Lasă un răspuns

