Eu sunt RaRo

Pauză

Posted on: 21 Aprilie 2011

Azi împachetez, mâine plecăm. Cu tot cu drum voi lipsi cam o săptămână.

Așadar o săptămână doar cu telefon și fără:

  • laptop;
  • internet;
  • televizor.

Cu telefon și aparat foto.

Sper că vă va fi dor de mine.

P.S. Oare rezist atâta timp fără internet?!

Etichete: ,

7 răspunsuri to "Pauză"

drum bun si bestializeaza-te(adica distreaza-te si scoate stresul din tine)

distractie placuta! si asteptam poze/descrieri cu chestiile locale cele mai interesante 🙂

Distractie placuta 🙂

Hai ca astept si eu detaliile. Eu sunt in Romania acum. Deci tot in vacanta peste hotare. :p

Am dat și eu de jurnalul ăsta când ai luat pauză de la internet, acum comentariile mele o să rămână în purgatoriu…

Dacă citești asta înseamnă că ai revenit, deci… Bine ai venit!

Hai c-am revenit de câteva zile da’ ai dispărut tu.

Lasă un răspuns

