Eu sunt RaRo

Una după alta

Posted on: 29 Aprilie 2011

Mini-vacanța mea s-a terminat de vreo 2 zile, dar – sper – începe alta. Adică cred că plecăm la mare cu ocazia zilei muncitorești.

Nu am avut timp să povestesc despre Istanbul și zilele petrecute acolo pentru că am avut de despachetat, de spălat vreo 3 mașini cu haine – dacă vă interesează detalii – și de recuperat nopțile pierdute.

Dar fu tare frumos și în iunie ne întoarcem. Mai ales că am găsit bilete de avion low-cost, adică ieftine. Cu autocarul nu cred că mai vreau, cu mașina nici atât, ținând cont de cum se șofează pe-acolo.

Promit că – după ce-mi revin din incursiunea la mare – sortez poze și încep să povestesc. Deși nu prea știu de unde să încep…

Etichete:

3 răspunsuri to "Una după alta"

Distracție plăcută din nou! 😀

De preferat e sa-ncepi cu inceputu’ inceputului. 😛

Păi asta-i problema, nu știu care e începutul. =)) Oricum, n-am mai ajuns la mare, am preferat zonele limitrofe.

Lasă un răspuns

