Eu sunt RaRo

H și M de România

Posted on: 2 Mai 2011

Nu-s mare shopping-ăreasă, deși unii oameni m-ar contrazice.

H&M s-a lansat în România pe la sfârșitul lunii martie cu surle și trâmbițe. Nebunie, isterie, probabil cozi imense. Mai ales că panouri uriașe anunțau promoții, vouchere și altele asemenea cu mult timp înainte de deschidere.

Am ajuns în magazinul din AFI la ceva timp după deschidere și am fost dezamăgită. Nu de forfota din interior și nici de prețuri. Ci de calitatea mărfii expuse. Adică comparând cu H&M din Londra și acum cu cel din Istanbul se vede clar diferența. În rău. Mda, se pare că la noi ajung rebuturile.

Trecând peste toate astea, m-a mai „izbit” ceva aseară trecând – fără a intra – pe lângă vitrinele în care era expusă colecția estivală. Un manechin îmbrăcat frumos cu tricou, pantaloni scurți și teniși. În fața lui lista cu prețurile hainelor.

Nimic anormal, nu? Ei, tenișii din picioare erau teneși și costau 39,90 lei. Parcă am mai scris o dată despre confuzia teniși/teneși:

Tenis, teniși = încălțăminte pentru tenis. Pereche de teniși. – Din engl., fr. tennis.

Mă aștept ca peste câțiva ani să găsesc și în DEX teneși ca fiind forma corectă…

4 răspunsuri to "H și M de România"

Rebuturi și nici nu aduc toate piesele colecției… și la parfumuri la fel, aici aduc rebuturile…

Habar nu aveam forma corecta 🙂

Diana, după parfumuri nu mă dau în vânt. Mai mult primesc decât cumpăr. 😛
Alina, e în DEX. Și e oarecum logic. Că nu îi zice tenes sportului care dă numele încălțărilor.

„Parcă am mai scris o dată despre confuzia teniși/teneși“

Ar trebui să scrii și despre confuzia pământ/pavimentum. 😉

Lasă un răspuns

