Eu sunt RaRo

Am fost și eu în locul lui

Posted on: 4 Mai 2011

În Istanbul, dacă vrei să lingi o înghețată, trebuie să „suferi”. În preț intră și spectacolul oferit de cei care vând înghețata – nu știu cum să le zic pe românește:

Oricum, fix ce-a pățit japonezul mi s-a întâmplat și mie. Pas cu pas – spre deliciul publicului. Chiar cu același vânzător, doar că acum avea și turban. 😀

7 răspunsuri to "Am fost și eu în locul lui"

Super fain.

Să vezi ce fain e când ești tu acolo așteptând înghețata ca un copil prost și în jurul tău e puhoi de lume care se amuză. :))

A eu vb din punctul de vedere al spectatorilor :))

😆 Mi te si inchipui salivand la inghetata care nu mai vine. 😛 😆
Da’ macar ai primit-o pe gratis… 🙂

Nu, n-a fost gratis. 😀

Pacat, de obicei se primeste gratis daca esti actor fara voie sau cel putin asa era inainte de criza. :mrgreen:

Ei, acum a fost cam 7 lire o înghețată. Da’ bună tare.

Lasă un răspuns

