Eu sunt RaRo

Ce (poate) face foamea din om

Posted on: 4 Mai 2011

Să zicem că a trecut jumătate din zi și nu ai mâncat nimic – din diverse cauze/motive. Ți-e foame rău, ai mânca și pietre. Ce poți face? Păi:

  1. Intri în primul restaurant și comanzi cea mai mare porție existentă. N-o vei mânca, vei arunca cel puțin jumătate.
  2. Mergi la cumpărături de mâncare. Umpli coșul/căruțul cu tot soiul de chestii nefolositoare. Probabil vei arunca jumătate peste câteva zile când vor expira.
  3. Ai cu ce găti și o faci, doar că gătești în exces. Chiar dacă știi că-ți trimite și soacra mâncare. Da’ nu mai poți aștepta până vine pachețelul. Deci vei arunca iar mâncare.

Nu fac lobby pentru moderație. Dar prea repet cele de mai sus. Repetiția o fi – oare? – mama învățăturii?!

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Ce (poate) face foamea din om"

Eu cu cât nu mănânc mai mult timp, cu atât mai puțin foame mi se face și lehamite de mâncare, deci efectul ar fi contrat. 😆

Se pare că tot ajung în spam la tine pe blog. 😀

Iartă-mă, acum am văzut. 🙂

Lasă un răspuns

