Eu sunt RaRo

Scurte din vacanță

Posted on: 4 Mai 2011

Despre Istanbul aș putea povesti zile întregi. Și tot aș mai avea câte ceva de spus. Doar că mi-e foarte greu să scriu acum. Mi-e teamă că aș umple multe pagini și – poate – aș plictisi pe cineva.

Pentru că nu știu cu ce să încep, câteva impresii/concluzii scurte – poate sunt de ajutor cuiva repede-repede:

  1. Drumul cu autocarul dus-întors e 400 lei – doar de Paște a fost oferta cu 200. Mai nou se poate merge cu Pegasus Airlines pentru doar 49 euro/dus și 49 euro/întors. Noi am mers – după cum știți deja – cu autocarul, dar ne-am lecuit. Data viitoare cu avionul. La cât durează zborul merită să-mi amorțească picioarele într-un low-cost.
  2. Hostelul a fost relativ ok, e și în centru, la cca. 750 metri de Taksim. Dacă ești hipster, s-ar putea să-ți placă la nebunie. Eu caut alte variante pentru următoarea vizită. Deh, bătrânețile…
  3. Berea e scumpă tare. Chiar și la magazin. Cam 3,5 lire turcești un Efes la 0,5 în orice magazinaș de la orice colț.
  4. Fresh-ul de portocale e ieftin, 1 liră turcească chiar în buricul târgului.
  5. Mâncarea e bună da’ cam scumpă. Plus că prețurile diferă. Adică, dacă știi să răspunzi corect la Hoș geldiniz, poți mânca mult mai ieftin.
  6. S-a scumpit rău aurul. N-am cumpărat pentru mine, aveam nevoie de 2-3 perechi de cercei pentru mama, soacra și fii’mea. Dar prețul inițial cerut era mai mare decât cel din București.
  7. Dacă îți plac dulciurile, s-ar putea sa te întorci diabetic sau cu multe chile în plus – sunt cofetătii/răhătării la orice colț.
  8. N-am văzut în viața mea atâția oameni beți la un loc. S-a întâmplat în același Taksim și nu erau doar turiști. Muuulți turci beți rangă am văzut.

Cam atât acum, revin cu poze și – probabil – detalii despre poze.

Primesc cu drag și întrebări. 🙂

2 răspunsuri to "Scurte din vacanță"

Măcar ai ce povesti. 😀

Da, să vedem și când o fac. Că azi am fost cam prinsă cu ploaia asta. 😛

Lasă un răspuns

