Eu sunt RaRo

Record

Posted on: 6 Mai 2011

De câte ori ies din casă cheltuiesc. Bani, desigur. Nu se poate altfel, chiar dacă am senzația că nu am pe ce da banii. Mereu se găsește ceva de cumpărat. Am tigări? Ok, n-am suc. Are fii’ mea apă? Da, dar vrea și biscuiți. Și așa mai departe.

Vorbesc de cazurile în care nu merg la cumpărături cu țelul clar de a veni acasă cu mâncare, haine, cărți ori alte cele necesare la casa unui om.

Ei bine, de 3 zile n-am scos nici un ban din portofel. 😀 Bărbatul da, dar nu se pune că vorbim aici de portofelul meu și banii pe care-i am eu în mână.

N-am cheltuit nimic pentru că nu am ieșit din casă. A, oarecum am ieșit până în fața blocului. Se pune?

Am avut și „norocul”de-a avea țigări – trăiască duty free-ul de la turci – și mâncare, apă, suc… A mai cumpărat el, la întoarcerea de la muncă, câte-o pâine, ceva bun… Eu – cum spuneam – NU. E de Cartea Recordurilor, serios!

P.S. Îs curioasă dacă cineva din cei ce mă citesc a reușit așa ceva. Ori, mai bine zis, dacă există pe lumea asta cineva care să iasă la plimbare și să nu cheltuiască. Măcar 1 leu, ceva…

Etichete:

13 răspunsuri to "Record"

Defineste plimbare

Nu definesc nimic. 😀 Să zicem că ieși din casă fără să mergi la cumpărături, în excursie, la restaurant…

Restaurant presupune deja ca platesti ceva.
Dar in excursie pot pleca si sa nu cheltui nimic.

„Dar in excursie pot pleca si sa nu cheltui nimic.”
Cum? În ce fel de excursie?

Pe munte, 5-6 ore de hiking cu sandwich-uri si tot ce trebuie dupa noi. Adica deja am facut-o si o sa o fac chiar duminica.

Daca uiti portofelul cum mai fac eu de obicei mai ales cand ma ia barbatu’ pe sus se pune?

Am ajuns la sfârșit! Dar s-a cam rărit jurnalul…

Am fost în vacanță. Plus că am și copii de crescut. 😛

Il incadrez si pe sot la copil? (asta ar fi una din explicatiile pentru „copii” sau poate pacaleala de 1 aprilie nu a fost chiar pacaleala :d)

O sticlă cu apă tot iau de fiecare dată când ies. 😆

În rest nu exagerez așa mult, dar eu cum sunt obsedată să fie mâncarea proaspătă, fac piața la 3 zile… și o zi din săptămână cumpărăturile din hypermarket.
Uneori mă duc degeaba la hypermarket mai mult… eu legumele, fructele și carnea le cumpăr din piață. Și acum am început să mă orientez și la lactate. În rest… nu pot renunța la hypermarket că acolo produse de igienă, corporală și de casă, tot sunt mai ieftine.

Îmi fac programul strict… când lăsam cumpărăturile pe drum când mă întorceam seara, numai prostii luam în fiecare seară și tot nu luam ce trebuie. 😆

Uite un om ordonat… Diana. Mie sincer e imposibil sa nu mi se lipeasca mana de ceva. E la reducere nu conteaza ca mai am …. Sa fie acolo ca nu stii niciodata cand e nevoie si n-ai timp. Nici cand imi uit portofelul nu e problema ca de obicei mai am change in masina in caz de…. Sotul meu imi spune ca am shopping disorder…. In schimb e fericit ca macar nu apelez numa la cardul lui mai ales pt pantofi si genti pt ca in opinia lui doua genti sunt deja prea mult.

A nu se înțelege că nu cedez și eu unor tentații. 😆
Când mă duc în hypermarket, mereu mă uit la standurile alea de promoții și dacă aș avea ce face cu produsele din marca respectivă, le cumpăr să primesc cadouri.
Și mai cedez și la promoțiile alea la care se oferă căni sau castroane.
Chiar lumea trecută am luat alune cu un castronul și îmi place așa de mult, că cred că mi-aș lua două lunea viitoare. 😀

Lasă un răspuns

