Eu sunt RaRo

Și afară plouă, plouă…

Posted on: 9 Mai 2011

Eu, una, m-am săturat de vremea asta. Vreau soare, vreau caniculă, vreau la mare. Ce atâta ploaie? Ce poți face pe ploaie? Bine, ar fi destule de făcut. În afară de copii și numărat bani – parcă așa zicea o vorbă…

Deci, dacă nu aveți bani de numărat și nu vreți/puteți face copii:

  1. Mergeți la plimbări în mall – bleah!
  2. Mergeți la film – numai porcării erau în AFI Cotroceni, așa că mi-am cumpărat din Real 2 dvd-uri la reducere.
  3. Mergeți în vizite – dacă vă primește cineva.
  4. Gătiți și mâncați – ha, atenție mare!
  5. Plimbați-vă în ploaie – dacă sunteți romantici. Doar să nu fie grindină…

Sau puteți face ce-mi place mie tare pe vreme „rea”: DORMIȚI. Huh, e-așa bine…

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Și afară plouă, plouă…"

Când plouă stau în casă și plâng gândindu-mă la câți chilometri aș fi putut face cu bicicleta. Alaltăieri s-au oprit zile cu vânt puternic și când m-am gândit și eu să ies afară începe ploaia. Ieri am făcut o sută ca să recuperez.

Eu înainte să plouă am zis… când mă întorc acasă, merg direct la cumpărături… totul bine și frumos… când ies de la metrou să ajung acasă… turna… că aia nici măcar ploaie nu era, răsturnase cineva o mare, un ocean ceva.

E vreme de spălat și uscat. 😆

Paul, să vezi ce mișto e să ai trotinetă cu motor și să nu te poți plimba cu ea din cauza ploii. 😀
P.S. Nu eu mă plimb, bărbatul. Și e disperat.
Emma, da. Și eu spăl după fii ‘mea de niște zile.

Lasă un răspuns

