Eu sunt RaRo

Somnul de dimineață

Posted on: 9 Mai 2011

E-așa dulce!

Nu știu alții cum sunt, da’ eu somnoroasă am fost mereu. Dimineața:

  • Tare greu mă dau jos din pat.
  • Tare greu deschid ochii.
  • Tare greu mă dezmeticesc.
  • Tare greu îmi revin din ciufuțenie.

Când eram mică și la mama acasă, avea chin mare – sărăcuța – în fiecare dimineață. Trăgea de mine minute în șir să mă trezească pentru a ajunge la timp la școală. Avea și tactici. Adică era musai să se ferească de mâinile și picioarele mele de copil adormit pentru că am reușit s-o învinețesc de câteva ori – iartă-mă, mami!

Când eram mai puțin mică și la mama acasă – adică când deja beam cafea și, apoi, mi se permitea câte o țigară, mă trezea ca în reclamele alea la Jacobs: făcea cafea și venea cu ea lângă pat să simt (alint)aroma. În bucătărie găseam cafeaua și o țigară, hai două.

Când eram de-ajuns de mare și aveam serviciu – alt chin. Ceasuri puse strategic să sune la intervale regulate, nervi, vorbe nu tocmai creștinești…

Acum e la fel. Tot greu. De cele mai multe ori – în ultima vreme, mă trezește copilul: „Uite, mami, e zi, trezește-te!” Norocul meu e că se trezește bărbatul – mai mereu – înaintea mea și face cafea. Mă împleticesc, cu ochii lipiți, spre baie, apoi spre bucătărie – după miros.

Dar când mai și plouă… Păi când plouă e jale. Aș dormi mai mult. Și mai mult… Și mai mult…

Etichete: , ,

9 răspunsuri to "Somnul de dimineață"

Lenea e cucoana mare :))

Nu e lene, așa sunt eu. :))

Sa vezi ce te vindeci cand o incepe scoala si trebuie sa fie la 8 la scoala…

O duce tac’su, că și-așa n-are somn. =))

De asta am jale când mă duc la mama acasă…. sora mea se trezește la 6. 😆

Nu inteleg persoanele ahtiate dupa somn; mie-mi ajung cel mult 2-3 ore si asta dupa o noapte pierduta. Daca mergem la nunta pot sa ma culc vineri pe la 12 si sambata ma trezesc la 8 ca mai apoi sa venim de la nunta la ora 5-6 ba chiar 7 daca ne simtim bine si sa dorm pana la maxim 10. Duminica seara o sa adorm pe la 11-12 si luni dimineata la 6 is in picioare. Am un „record” de 90 de ore de nesomn si dupa n-am dormit mai mult de 5 ore urmate de alte 48 de ore de munca si ele urmate de 4 ore de repaus. Da’ nah! fiecare cu stilul sau…

Eu nu-s ahtiată după somn. Mă duc cu greu la somn, parcă aș mai sta, aș mai face ceva… Da’ când e vorba de trezit…

Eu cred ca e vb doar de sleeping habit.
Daca o luna iti impui sa te trezesti la 7:30 rapid corpul se obisnuieste si te vei trezi usor.

Alina are dreptate… (depinde la ce ora vrei/trebuie sa te trezesti) timp de o luna sa-ti pui ceasu’ sa sune cu juma de ora mai repede si dupa o luna te trezesti fara probleme. 🙂

Lasă un răspuns

