Eu sunt RaRo

Citește-mă!

Posted on: 11 Mai 2011

Am blog! Dau mass – parcă așa îi zice, citiți-mă!


Cred că ăsta e strigătul disperat din spatele bombardamentului cu link-uri către blog-ul personal.

Pentru a înțelege mai bine, se ia una bucată mamă casnică. Vede ea că s-a umplut lumea de blog-uri și – probabil – a auzit că se scot bani frumoși din asta. Așa că se duce repede pe blogspot.com, îi vine repede un nume în minte și se apucă de scris.

Ce să scrie – oare – în afară de bălării de-alde cine de cine mai divorțează, Fukushima, fuse ziua bărbatului, „am mâncat o pizza bună” etc?

Ce să facă – oare – pentru a se promova? Cea mai simplă metodă e să streseze lumea pe messenger cu link-uri. Uneori însoțite de explicații despre articol.

Bun! Intri o dată. Intri a doua oară. Vezi că n-ai ce citi, e neinteresant ce scrie duduița. Ți-e milă să-i spui – că, na, poate-i frângi inima. Da’ ea insistă.

Ce e de făcut? În afară de duș rece?!

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Citește-mă!"

In clipa imediat urmatoare click „Ignore user”… La mine nu vii cu spam ca te calc in picioare… La ora asta is rau… si am am capu’ greu… nu mai mult de 10 beri pana acum. 😛 Cat ii ceasu’? :mrgreen:

Ca de obicei vrem si noi linkul la blog, sa ne lamurim.
Cat despre raspuns, ignore si gata.

Faza cu cititi-ma imi suna ca aia cu suna-ma. 🙂

Lasă un răspuns

