Eu sunt RaRo

Armata e cu noi

Posted on: 19 Mai 2011

Multă vreme am evitat restaurantul de la Cercul Militar Național. Deh, restaurant al armatei, buricul Bucureștiului, cică loc de fițe. Și, credeam eu, cu prețuri pe măsură.

Aseară, fiind în centru, cu copil după noi și sătui de oamenii veniți din Dorobanți pe Lipscani, am ajuns acolo – la Cercul Militar Național. E frumos, deși parcă e aerul ăla din filmele vechi românești. Au terasă, interiorul parcă e pregătit mereu de nunți și recepții fițoase, baia strălucește, o armată de chelneri de modă veche umblă domol printre mese…

Surpriza a venit odată cu meniul. Ne-au șocat prețurile:

  • 2 șnițele măricele înfulecate de copil – 6,3 lei/perechea;
  • ditai păstrăvul pe grătar înfulecat de mine – 12 lei;
  • berea Tuborg la sticlă de 0,5 l – 4 lei;
  • 50 ml de Finlandia – 4 lei.

Să mai zic? Iar ospătarul care ne-a servit a fost și extrem de încântat de cei 10% lăsați bacșiș.

P.S. Cică vom reveni. Fără copil, îmbrăcați frumos și vom servi masa în interior, la mesele alea satinate.

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Armata e cu noi"

Ce preturi!

Ca la cantină. :))

wow. inainte sa ma marit, il tachinam pe barbata-miu ca vreau nunta la cercul militar, mi se parea un loc asa mare, somptuos si pretentios. si eu credeam ca-i foarte scump. ce surpriza. :))

Lasă un răspuns

