Eu sunt RaRo

Summer boots

Posted on: 25 Mai 2011

Să vă povestesc ce am remarcat eu că se poartă în sezonul primăvară/vară 2011? Urăsc să zic „se poartă”, dar acum chiar se potrivește.

Deci: a venit și a cam plecat primăvara, în București – pot zice – e deja vară. Și fetele au ieșit la soare, la shopping de reînnoit garderoba, la un frappé rece servit – cu fițele aferente – pe la Starbucks ș.a.m.d.

Asta cu reînnoitul garderobei nu e ceva neapărat rău. Că na, parcă te simți mai bine după ce golești cardul și cari sacoșele, apoi te îmbraci frumos, îți întrebi bărbatul dacă îți stă bine, el zice „da” fără să se uite și, în gând, înjură birjărește toanele tale și toți designerii.

Măi, dar când mergi pe stradă îmbrăcată cu hainele proaspăt cumpărate și încălțată cu cizmele noi, iar din 10 femei întâlnite 9 sunt aidoma ție, cum te simți?

Toate duduițele poartă cizme și botine vara asta. Hai, nu toate, da’ 90% da. Îs pline magazinele cu așa ceva. Or fi pline și revistele de modă/muieri – nu știu că nu „citesc”.

Nu am pretenția că mă pricep. Da’ consider că am ceva bun-gust și – cu siguranță – am simțul penibilului. Așadar, dacă aș avea picioare scurte și groase ori pline de celulită – de nici mama solarului nu ar acoperi-o, nu mi-aș pune în picioare botinele și cizmele alea care scurtează și îngroașă, nu m-aș chinui să-mi îndes curu’ mare într-o fustă incredibil de scurtă ori în pantalonași scurți cu bucile atârnătoare la vedere.

Să fie sănătoasă moda asta!

Etichete: , ,

3 răspunsuri to "Summer boots"

Nu le-o fi cald? Mie imi fierb picioarele in balerini, d-apoi ghete!

Depinde de material. Sunt unele și din pânză, altele din piele cu multe găuri… Eu am o pereche de cizme pentru vara cumpărate în 2005. Sunt din piele întoarsă foarte subțire, îs perforate și chiar ok dacă nu e caniculă. Da’ acum nu-mi vine să le mai încalț. 😀

Lasa ca „vhintăr butz” or sa fie sandalutele cu multe cureluese si vedere la ciorapii de lana. 😛 😆

Lasă un răspuns

