Eu sunt RaRo

Vine vara, bine-mi pare!

Posted on: 2 Iunie 2011

A venit deja. Calendaristic vorbind.

De vineri – adică de aproape 1 săptămână – suntem pe undeva prin nordul Moldovei. Ne întoarcem sâmbătă.

Pentru că tot e vară mai vrem:

  • la mare la noi că e mai lejer;
  • prin Barcelona;
  • pe la Sziget – festivalul ăla din Budapesta pentru cine nu știe – că, cică, s-ar fi anunțat ceva trupe de văzut.

Și ce-o mai pica, na, vedem noi.

V-am zis tot ca să știți de ce nu prea mai scriu. Bine, și lenea e mare.

A, n-o să vă întreb ce planuri de vacanță aveți. 😛

Etichete:

6 răspunsuri to "Vine vara, bine-mi pare!"

Mrrr, ca sa crap eu de invidie nu?
Frumos asa, sa faceti poze cu noua camera sa mai vada si muritorii de rand ce e aia vacanta.

Deci cu tine ne mai vedem la toamna…. Ce bafta au unii

Ei, să nu exagerăm. Acum sunt acasă. 😛

Daca ajungeti, anul asta, in Oradea, lasa un rand sa ne-ntalnim la un cico. 🙂

E posibil. Când plecăm în Budapesta. Da’ nu știu încă pe unde vom ieși din țară. 🙂

Cea mai buna iesire e prin Bors… garantez! 🙂 Nu uita si anunta soferu’! 😛

Lasă un răspuns

