Eu sunt RaRo

Din nou cu trenul

Posted on: 6 Iunie 2011

Nu mai pusesem piciorul într-un tren de ani buni. Până săptămâna trecută. Din diverse motive – irelevante pentru ce am de spus – am ajuns în tren. Ce am remarcat:

  • preț incredibil de mare pentru condițiile oferite;
  • diferență mare de preț între clasa I și clasa a II-a, deși diferență de confort nu există;
  • trenurile CFR-ului merg ca melcul – viteza maximă atinsă de rapidul în care m-am urcat a fost 72 km/oră;
  • garniturile sunt noi față de cele de acum câțiva ani, dar tot vechi;
  • oamenii care merg cu trenul sunt niște împuțiți la propriu – n-am mai mirosit de ceva vreme atâtea „arome” amestecate: balegă, transpirație, mucegai etc;
  • nu se fumează în tren – cică, dar se fumează între vagoane.

Concluzia ar fi: mai bine cu avionul sau mașina personală. Sau, de ce nu, cu „ia-mă, nene”.

Etichete: ,

1 Response to "Din nou cu trenul"

Exista pasageri clandestini ascunsi pe sub banchete.Nasi care nu fac diferenta intre buletine si o da,maici care fac acte caritabile in multimea puturoasa.
Cfr,Te Iubesc!

Lasă un răspuns

