Eu sunt RaRo

Roboțeii din call center

Posted on: 8 Iunie 2011

Sau cum mi-a stricat UPC seara și dimineața

Mi-s client UPC – pentru televiziune prin cablu – din 2007. Acum am pachetul ăla pentru televiziune digitală cu înregistrare la 80 lei/lună. În fine, că asta e prea puțin important. Ideea e că plătesc on-line – nu degeaba există home bank – și, fiind plecați din București, am omis să achit factura pentru luna mai.

Alaltăieri primesc sms cum că am restanțe.

Ieri achit 2 facturi: cea restantă pentru luna mai și cea pentru iunie.

Tot ieri, după ce am plătit, se suspendă. Partea proastă e că am remarcat aseară – pe la 11 și era prea târziu pentru a mai găsi pe cineva la telefon.

Dimineață devreme, ca o floricică, pun mâna pe telefon și dau de un nene drăguț căruia îi explic că am achitat ieri 2 facturi și doresc reconectarea cât mai repede.  Îmi sugerează politicos să trimit confirmarea plății prin e-mail la o anumită adresă, ceea ce și fac.

Aștept încă o oră după primirea mesajului automat cu „Solicitarea dumneavoastră a fost primită și se află în atenția noastră, bla-bla-bla” și sun iar. Ei, duduia lipsită de sex – probabil – noaptea trecută n-a vrut să priceapă că am plătit și am trimis dovada plății la ei. Degeaba am insistat să vorbesc cu cineva de la departamentul financiar ori cu un superior capabil să înțeleagă ce spun ori să ia decizii. Nu. O ținea pe-a ei că eu am ales să plătesc on-line și degeaba am trimis confirmarea plății. Că banii intră în conturile lor abia după 48 ore și până atunci nu mă reconectează. Și iar cu „dumneavoastră ați ales să plătiți on-line”.

Adică, dacă vreau promptitudine din partea lor, trebuie să merg la casieriile UPC și să stau la coadă cu toți transpirații. Că, deh, suntem în anul 2011.

Dacă v-am zăpăcit de-ajuns cu lamentările mele și vreți – încă – să aflați cum am rezolvat problema: am mai sunat o dată. 😀 Pe principiul că „e mai puțin stresant să vă reconectăm decât să ne sunați de 10 ori în decurs de 3 ore” și „colega noastră nu a înțeles bine”, am acum cablu.

Trăiască roboțeii de call center!

Etichete: ,

8 răspunsuri to "Roboțeii din call center"

bai frate! stiu ca si in germania astia de la call center sunt cu ochelari de cal, dar la ce mai trebuie confirmarea platii daca tot nu ajuta la nimic?
astia pana nu vad hartie cu stampile nu sunt in stare sa gandeasca!

Mi se pare normal, eu nu ma agit decat daca trec macar 4-5 zile. De unde atata graba? Desene ai probabil si pe dvd-uri :).

Una alta, tanti are si ea dreptate. Daca ai facut prin transfer bancar atunci probabil ca chiar dureaza 2 zile sa faci transferul. Nu stiu ce confirmare cer ei, dar confirmarea de plata se da DUPA ce se face plata, pentru ca nu poti sa fii singur ca in momentul platii ai bani in cont… Ai acum, dar in 2 zile mai ai?

Zic din cunostinta de cauza, am aceeasi problema mereu cu asigurarea de sanatate care imi cere confirmarea de plata la tranzactiile online… Si e la fel, 2 zile.

Banii au dispărut din cont în momentul în care am introdus codul de validare pentru plată. 😉

Era plata prin virament sau plata direct la ei, prin serviciul lor?
Adica te-ai dus la tine la banca pe pagina sau la ei pe pagina?

Adica nu contesc ca sunt idioti 🙂 dar cateodata chestia asta cu plata e mai complicata decat pare.

Utila informatia „a suna de mai multe ori”. Merci :)) Offtopic: poze si informatii utile din Turcia pe cand ? Doar ai promis…

Da, daaa, știu. Am pus ceva info într-o postare scurtă. Mai sunt multe de zis, dar e vară… :))

Lasă un răspuns

