Eu sunt RaRo

O aiurită

Posted on: 14 Iunie 2011

Dacă ați văzut azi – întâmplător – pe stradă o doamnă bine cărând pe umăr o sacoșă verde – ecologică, da? – din care cădeau diverse fără ca ea să aibă cea mai mică reacție, vă anunț că eu eram aia.

Nu știu cum am reușit, dar am ajuns acasă „ușurată” bine. Inclusiv cu  – doar – un sfert dintr-o baghetă franțuzească, cică, proaspătă și frumos mirositoare. Îi rog pe cei care au văzut „pierderile” să mă creadă că nu a fost nimic premeditat ori intenționat. Nici pierderile, nici lipsa de reacție.

Și – parol! – nu-s așa de obicei. :tmi:

Etichete: ,

2 răspunsuri to "O aiurită"

Mda… asa zic toate! Bine ca nu ti-ai pierdut si capu’! :mrgreen:

Se mai întâmplă… 😀

Lasă un răspuns

