Eu sunt RaRo

Egoism românesc

Posted on: 27 Iunie 2011

Mi-ar plăcea să cred că nu e vorba de ceva 100% românesc, dar parcă am dubii.

Bun. Să zicem că ți-ai planificat concediul la mare. Ai rezervat cameră, ai plătit un mic avans. Ai și copil. Iar copilul îți face varicelă fix cu vreo săptămână înainte de a pleca.

Ce faci tu ca părinte responsabil? Păi te gândești că:

Eu fost la mare când aveam oreion. Raționamentul doctorului a fost că și copiii de la mare fac oreion.
Cred că se poate extrapola la orice boală a copilăriei.

Nu-i corect? Cum să pierzi avansul? Cum să-ți ratezi concediul din cauza copilului? Las’ să sufere și alții, că doar toți copiii trebuie să facă bolile copilăriei.

Da’ te enervezi când îți răcește copilul la grădiniță, deși și tu îl duci cu mucii atârnând până la brâu.

Etichete: ,

5 răspunsuri to "Egoism românesc"

Și ce se enervează când ia copilul o boală de la altul… exact ei.

Parca imi zisese cineva ca acum in Romania este obligatoriu vaccinul la varicela.

Cine crezi ca a facut varicela in vacanta din Ro?
In conditiile in care trebuia sa plecam in ziua stabilita pentru ca a doua zi aveam o sedinta importanta?
Daca miercuri ati vazut in Otopeni o fetita cu urme de varicela era fi-mea…..

Hei, ce se intampla. Nici un semn de viata?
Sau ti-a ajuns si tie atata blogging?

Cam da. E așa frumos și cald și am un chef de ducăăă…

Lasă un răspuns

