Eu sunt RaRo

De ce ți-e „frică”…

Posted on: 19 Octombrie 2011

Evident, nu scapi. Așa că bărbatul a aflat de blog – da, îl făcusem fără știrea lui.
Ce s-a întâmplat mai departe? Păi:

  • a fost extrem de încântat de ce-a citit – bine, nu chiar de tot;
  • mă tot bâzâie să mai scriu;
  • vrea să-mi facă cadou un domeniu.ro.

Cam asta e povestea pe scurt.

Pe viitor e posibil să:

  • am domeniul meu propriu și personalizat;
  • am un cititor și comentator nou;
  • scriu mult sau puțin, în funcție de inspirație, plictiseală și timp.

No, bine-am revenit!

Etichete:

5 răspunsuri to "De ce ți-e „frică”…"

Aşa, aşa, las’ că-i bine! WELCOME BACK!

wiiii, raro’s back! 😀 very frumos! abia astept sa te citesc din nou!

Merci, merci, merci!

Pai zice bine,sa (mai) scrii (mai) des.

Lasă un răspuns

