Eu sunt RaRo

De primăvară – vară 2011

Posted on: 14 martie 2011

Fiecare anotimp nou cere – nu?! – o împrospătare a garderobei. Așa că ieri, după o întâlnire scurtă cu Denisa – apropos, cred că e timpul să mă muți la „people i know”, am dat o tură de mall. Nu voiam ceva în mod special. Mă gândeam că mi se va lega ceva de mâini. Dar nu. Nu m-a atras nimic.
De ce oare?
Poate pentru că:

  • îs pline magazinele cu căcaturi – scuzați-mi franchețea;
  • am deja chestii „la modă”;
  • am îmbătrânit și nu mă mai atrage „frumosul”.

N-am fost niciodată chiar în tendințe și nici ahtiată să aflu/știu tot ce mișcă în materie de fashion.
Dar parcă m-am săturat de aceleași flori de anul trecut, aceleași combinații bleumarin/roșu/alb, aceleași dungi marinărești. Ca să nu mai zic de bluzele largi/baby-doll la care fac alergie în urma sarcinii. Sau aceiași skinny jeans.
Zic pas acum, rămân la hainele mele vechi și ponosite. Și aștept cu nerăbdare reacțiile voastre – mai ales dacă vă plac cele enumerate de mine la „NU”.

Etichete: ,

10 răspunsuri to "De primăvară – vară 2011"

Moda la voi e altfel decat la noi.
Anul trecut nu am avut volane (pfiuu, am scapat), imprimeuri florale (acum au aparut si imi plac, cele micute, finute). bluze largi ponderat, combinatia de culori pe care o zici, deloc, marinaresti, f putin.

Mda… mi-ai amintit că trebuie să mai completez și eu garderoba și câți nervi o să îmi fac. 😆

cam la fel simt si eu in legatura cu chestiile astea numite haine de sezon nou.cred ca trebuie sa ai maxim 13 ani ca sa te imbraci din cap pana in picioare cu ce apare prin magazine(ma refer la magazinele accesibile).am fost si eu sa vad noile aparitii si m-am intors cu………un sampon si un balsam.credeam ca sunt depresiva si nu imi place mie nimic dar vad ca nu sunt singura

Eu am intrat în câteva magazine, acu’ nu știu ce se înțelege prin accesibile. 😛 Da’ peste tot am găsit aceleași lucruri…

accesibil ptr mine e acolo unde cu 100 euro imi pot lua vreo 2-3 chestii de imbracat.nu e accesibil acolo unde cu aceiasi suma mi-as lua doar o o curea.

Am înțeles. Păi cam așa și eu, mai puțin la anumite chestii (încăltări, blugi).

Eu m-am convins de mult că majoritatea românilor nu ştie să se îmbrace. Automat, dacă nu ştie să se îmbrace, se îmbracă prost. Deci tâmpenii se cer – tâmpenii se vând. Aşa că cei cu preferinţe cât de cât mai rafinate au bătăi de cap în a găsi ceva pe gustul lor.

Eu m-am convins că nu numai românii „nu ştie să se îmbrace”. Dacă vrei, pot detalia cu ce am văzut în Londra, de exemplu… Ori în alte metropole. 😀

Da, ştiu că sună dezacordat „majoritatea românilor nu ştie”, nu trebuia să mai subliniezi şi tu asta. Dar am vrut să fiu viguros din punct de vedere gramatical. Prefer să scriu corect şi proştilor să le par un analfabet, decât invers. 😀

[…] Doamna R. m-a urcat în tren, a fost o gazdă foarte simpatică şi mă bucur că am putut s-o mut, în pseudo-blogroll, de la “ppl i haven’t met yet” la “ppl i know”. […]

Lasă un comentariu