Eu sunt RaRo

Gata, s-a mai dus o ediție

Posted on: 26 martie 2011

Am fost, am văzut, am socializat puțin și am venit acasă. Despre RoBlogFest e vorba, mai precis petrecerea pentru decernarea premiilor.

Dacă nu ați aflat încă cine a câștigat, găsiți aici toate detaliile. Eu nu am de spus mare lucru, sunt novice și mai bine tac, deși am auzit multe voci nemulțumite de rezultate.

Ce pot spune liniștită e că am ajuns acolo, am intrat fără probleme și m-am găsit relativ repede cu Denisa și Sebi. M-am întâlnit și cu 2 bloggeri pe care îi cunosc – nu dau nume că nu e frumos fără a le cere aprobarea.

Pe lângă cele spuse deja, ar mai fi de adăugat că am cunoscut-o pe Cristina și mi-a făcut plăcere să stau de vorbă cu ea. Plus „clanul” Sîrb, mai precis Tudor și tata, cu Ovi nu am schimbat nici o vorbă.

Mai pe scurt: aglomerație, organizare un pic cam proastă, băutură multă, concert OCS și multe discuții  – lungi și amuzante – în baie/ budă/toaletă/wc.

Ce era de făcut dacă în altă parte nu am mai avut acces la scaune și mese după terminarea festivităților?

Etichete: ,

6 răspunsuri to "Gata, s-a mai dus o ediție"

si poze? sau ai uitat aparatul acasa?

Poze cu mine sau cu concurenții? 😛

cu tine lg concurenti

Nici n-am văzut concurenții. 😛 Iar eu sunt sub acoperire.

[…] terminarea petrecerii, a năvălit în club puhoiul. Pentru că – așa cum vă povesteam – am ajuns să stăm pe scaunele de la toaletă, am reușit să “admir” floarea […]

[…] mai bun blog culinar”, deci avea o masă rezervată, deci am cam stat acolo, împreună cu Nedoamna și Jean și destul de departe de toată agitația din club. După o vreme, am ieșit să fac o […]

Lasă un comentariu