Eu sunt RaRo

Soacra gătește bine

Posted on: 25 februarie 2011

Și s-a gândit că nu e cazul să mă „chinui” eu în week-end. Așa că a făcut un pachețel:

  • sarmale;
  • piftie de porc;
  • pate din ficat de curcă;
  • prăjituri de casă;
  • murături și salate.

Cine zice că soacrele-s rele?

Etichete: ,

3 răspunsuri to "Soacra gătește bine"

Sa-i tina Dumnezeu naravu’! 😛
Pentru carcotasi: Etimologia cuvantului soacra vine de la englezescul „so” care se traduce prin „deci e” si romanescul „ACRA”(nu cred ca mai are nevoie de traducere). 😛 :mrgreen: 😆

I-l ține, așa a fost mereu. Deși e la 300 km distanță, e de-ajuns să o sun și să-i spun că poftesc ceva. Imediat execută și trimite. 🙂

Nu toate soacrele sunt rele. Si a mea imi da tot ce are si ce poate de cate ori o vizitam si ne ajuta cu ce poate…

Lasă un comentariu