Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 18th, 2011

Discutând cu al meu soț – care nu știe încă de RaRo – despre blog-uri și o anumită campanie în derulare (Denisa știe), auzim din senin glăsciorul dulce al copilei: „Tati, tu ai blog?”

Dacă întreba „tati, eu am blog?”, pe bune că-i făceam! Cu condiția să-mi dicteze articolele.

Etichete: , ,

…Există și Mr. Bean Cartoon? Adică desene animate cu enervantul ăla de Mr. Bean?

Drăguț e că fii’mea știa de existența lui și eu nu. Dar na, eu nu-s fan și copilul stă 4-5 ore pe zi cu „tanti”. Cred că va trebui să am o dicuție cu bona. Mai ales că am fost corectată: „Nu e Mr. Bean, mami. E Dl. Bean.”

Etichete: ,

Dacă…

Posted on: 18 ianuarie 2011

Cu dedicație (specială) celor care nu au înteles nimic din De ce NU.

„Credeți oare că, dacă ar ști ce îi așteaptă, oamenii ar mai accepta să se nască?” e întrebarea pusă de Copilul Divin (Pascal Bruckner).

Dragi părinți care vorbiți în numele copilului nou-născut, sunteți siguri că știți ce ar spune/și-ar dori el? Nu vreau argumente ca: „e prea mic pentru a discerne și alege singur”. Dar să nu vă simțiți răniți în orgoliul de părinți perfecți dacă, peste ani, vă va judeca pentru alegerile făcute în numele lui.

Dragi viitori părinți, îndrăznesc să vă sugerez (înainte de a spune că vă doriți un copil): citiți cartea! E literatură fantastică, adevărat! Dar e plină de învățăminte. Refuzul și încăpățânarea sunt la ordinea zilei în viața unui copil.

Păi „cu televizorul”.

Toate isteriile generate, de-a lungul timpului, de diversele filme și seriale la „modă”, m-au cam lăsat rece. Recunosc, am fost curioasă să văd ce e cu biata Isaura și mai veneam în casă să nu ratez Dallas-ul. Dar eram „flămândă”, comunismul cenzura cam tot și nu aveam alternative (în afară de lacrimogenele indiene și filmele românești propagandistice – care acum mă amuză).

Am trecut neatinsă de telenovelele sud-americane care țintuiau gospodinele pe canapea cu goblenul în mână.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: