Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 14th, 2011

14 minute dus-întors cu mers sprinten de gazelă. Atât a durat azi drumul până undeva unde-am avut treabă.

14 minute am văzut, pe-afară, oameni. Cam toți triști, îngândurați, cu umerii aduși în față, cu mers greoi… Mai puțin un grup de adolescente/școlărițe zglobii și ciripitoare. Și un agent de vânzări vorbind vesel și tare la telefon lângă camioneta inscripționată.

Știu și știu că viața e grea. Știu (din teorie) că greutățile vieții  lasă urme pe chip. Dar totuși: capul sus, îndreaptă umerii, scoate pieptul în față și dezmorțește mușchii feței! Poate va fi mai bine.

Etichete: ,

Cu țigara în mână, și cafeaua neagră alături, zic tare:

VREAU SĂ MĂ LAS DE FUMAT!

Dar cum? Dați-mi un motiv.

Pentru că:

  • am bani de țigări;
  • ultima radiografie recentă zice că am plămânii sănătoși;
  • bărbatul, deși nu prea e fumător, nu are nimic împotriva fumatului;
  • îmi place să fumez.

Și-atunci?!

Vă rog, nu-mi spuneți că nu e sănătos, știu asta!

Etichete: ,

Știu că mulți bărbați sunt misogini (nu neapărat în sensul strict explicat de DEX) și uneori, la anumite argumente, cedez și-s de acord cu ei.
Azi, însă, NU. Așa că am nevoie de ajutor să mă conving, dacă mai e cazul.

Întrebare (exclusiv pentru femei):
Dacă ai/ai avea permis, ți-ai dori un test-drive (cu o mașină nouă, mare, tare, roșie, puternică etc)?

Vreau/sper să demonstrez că:

  • femeile nu-s interesate doar de shopping și familie, cum spune un prieten argumentând de ce femeile nu-și doresc un test-drive;
  • femeile au multe alte preocupări, multe comune cu ale bărbaților;
  • femeile pot face unele lucruri la fel de bine ca bărbații.
Etichete: ,

Am râs timp de 2 minute, durata clipului adică:

Uitându-mă la „audiența” serioasă, doar unii schițează câte un zâmbet, mă întreb (IAR): chiar nu li se pare amuzant nenea ăla cum dă din gură?! Cred că asta era „la modă” și le plăcea…

Etichete: ,