Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 27th, 2011

Pentru că așa îi zic cu mândrie unele persoane, posesoare de blog, care au fost nominalizate și-s foarte încântate de nominalizare

Și pe mine m-a nominalizat un bărbat drăguț la „new entry” – care, apropos, nici nu există. Poate merit, poate nu, m-am simțit flatată… Dar de aici și până la a mă nominaliza eu tot pe mine e cale lungă. Și nu pentru că îs începătoare, ci pentru că am bun-simț și-mi văd lungu’ nasului.

Ce m-a distrat, ajungând din link în link pe diverse blog-uri, e că o anumită persoană – femeie – s-a nominalizat singură la  Cel mai activ blogger pentru că, zice tot ea, „anul trecut am reușit să scriu zilnic câte un post pe blog”.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: , ,

„Avantajul” de-a nu avea încă domeniu .ro e că WordPress mă ține la curent cu noutațile – sunt și extrem de interesată, recunosc, hehe. Văd adineauri „blogurile cu creșteri rapide în WordPress.com”.  În coada listei – adică un onorabil loc 7 – Bianca Dragusanu Blog.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Din seria „uneori mai sunt și blondă” – ca să vă convingeți că nu-s perfectă:

M-am supărat într-o zi pe ușa de la baie și am izbit-o bine de perete până când șuruburile balamalelor au slabit, așa că nu se mai închidea decât dacă o ridicai nițel. Cum am bărbat intelectual și nu meșter mare – plus că eu „greșisem”, ușa era cam varză.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: , ,