Eu sunt RaRo

De ce NU

Posted on: 16 ianuarie 2011

M-a întrebat cineva, acum câteva zile, de ce nu are copilul meu blog. Păi pentru că (încă) nu știe să scrie și să citească. Și pentru că (încă) nu-și dorește blog.

Ar fi trebuit să mă întrebe de ce nu-mi fac eu „blog de mamă”, adică un soi de jurnal. Aș fi răspuns că cei care vor să știe cum a decurs nașterea copilului și ce mai face copilul meu, mă întreabă și mă vizitează.   Oricum nu-s prea mulți. În afara de bunici, alte neamuri și prietenii cu copii, chiar nu cred că cineva e atât de interesat de subiect. Mai ales prietenii celibatari ori fără copii. Dacă mă mai întreabă una-alta, o fac din politețe sau lipsă de alte subiecte de conversație.

Așadar, dragă persoană curioasă, de asta n-are copilul meu blog.

Dacă tac’su nu e de acord cu mine, să-i facă site. Eventual în flash, că tot era la modă într-o vreme.

Etichete: , ,

8 răspunsuri to "De ce NU"

[…] Vedeţi şi ce zice Nedoamna când este întrebată de ce nu are copilul ei blog. Nu ne-am vorbit înainte, aşa s-a întâmplat […]

Uite si parerea mea :). Se pare ca gandim la fel.
Nici eu nu pot intelege blogurile astea jurnal, este pur si simplu peste capacitatea mea de intelegere.
http://grigorasii.ro/alina/2010/11/22/cand-parintii-dau-in-mintea-blogurilor/

Am o colega ce i-a facut copilului ei blog inca de la nasterea acestuia. Si posteaza mereu poze cu el de la diverse evenimente gen ziua lui, venirea lui Mos Craciun, iesiri in parc, etc.
Ce ti-e si cu blogging-ul asta! 😛

Da atunci cum de sia facut Gramokid blog ca nici el nu stia sa scriie sau nici makar sa citeasca. Ia facut parinti normal cat poti sa fi de naiva.

[…] Cu dedicație (specială) celor care nu au înteles nimic din De ce NU. […]

[…] întreba “tati, eu am blog?”, pe bune că-i făceam! Cu condiția să-mi dicteze articolele. Etichete: blog, copii, de ce […]

[…] vă povesteşte mai multe despre mamele cu conturi pe facebook, forumuri de mămici, etc. Iar aici citiţi de ce copilul nu are încă […]

[…] de voi vroiam să facem mişto – nu sunteţi mai deştepţi decât CRBL, nu? Mai există şi părinţi normali pe lume, dar, desigur, dacă aţi răspuns deja „da” la prima întrebare, voi nu sunteţi […]

Lasă un comentariu