Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 19th, 2011

Parol!

Posted on: 19 ianuarie 2011

Pe cuvânt (jur și pe roșu) că:

  • îmi place fotbalul și, înainte să am copil, eram prezentă pe stadion la fiecare meci jucat acasă de echipa preferată;
  • îmi place berea (mai puțin ca altădată) și ieșitul la bere;
  • citesc cu plăcere revistele pentru bărbați;
  • știu să schimb un bec și să bat un cui;
  • știu să înșurubez/deșurubez, uneori mai amestec capurile;
  • sunt mai rezistentă la efort fizic decât unii bărbați (inclusiv al meu);
  • întorc capul și fluier admirativ (în gând) la vederea unei femei frumoase;
  • pot fi (sunt) mai cinică decât mulți bărbați pe care îi cunosc.

Și-atunci de ce, Radu-Mihai, nu m-ar citi și bărbații?!

Îi șade bine unei „doamne” să iasă din casa în pantaloni de trening? Doar până la colțul blocului, să cumpere țigări și pâine. (Ne)fardată, (ne)rujată, dar pieptănată și spălată.

P.S. Eu sunt aia. Aștept răspuns urgent.

Etichete: ,

S-a cam „stricat” vremea și cred că va ninge în curând. Nu neapărat azi, dar zilele astea sigur. Nu-mi displace zăpada. Dar nu-mi plac nici temperaturile extreme. Sufăr atât pe ger, cât și pe caniculă.

Și, totuși, nu sunt meteodependentă. Nici fizic, nici psihic. Nu mă dor articulațiile, nu am cefalee, amețeli, nu-mi crește tensiunea (arterială). Nici stări de depresie nu am.

E-adevărat că nu sunt într-atât de bătrână încât să am dureri de articulații, dar statisticile spun că mai bine de 70% din populație reacționează, mai mult sau mai puțin intens, la condițiile meteorologice, iar din acest procentaj, femeile sunt cele mai afectate.

A, și ce nu mai înțeleg eu: cum e cu astenia de primăvară/toamnă…

În concluzie: azi e înnorat și mai rece față de zilele trecute. Nu-mi place, dar asta nu-mi afectează „rutina”.

Etichete: ,

Sunt curioasă: câți părinți (și viitori părinți) se întreabă ori s-au întrebat măcar o dată de ce au adus (vor să aducă) pe lume unul sau mai mulți copii.

Continuând în aceeași notă: câți părinți recunosc ori conștientizează că conceperea/nașterea unui copil este un act de egoism?

La întrebarea „de ce vrei/ai vrut copil?”, răspunsurile se încadrează (cu mici variații) cam pe-aici:

Etichete: ,