Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 17th, 2011

Cum ar fi să mănânci în fiecare zi ciocolată și să nu te îngrași?

Da’ cum ar fi să mănânci în fiecare zi ciocolată și să fii (foarte bine) plătit pentru asta?

Sună ireal de bine, nu?

Azi, fiind luni, m-am aprovizionat de la supermarket cu ciocolată. Să-mi înseninez ziua (nu, nu sunt depresivă!). Am pus mâna, din greșeală sau poate mânată de inconștient, pe Heidi Gourmette Orange, adică o nebunie de „ciocolată dulce cu lapte și portocale confiate, delicios de acrișoare, glazurate în ciocolată amăruie”.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Dragi „prieteni” de pe Facebook, nu mă mai bombardați cu cereri pentru FarmVille, CityVille, YoVille etc, chiar nu mă joc.
Nu mă mai bombardați cu cereri de like-uri pentru diverse pagini și concursuri. Dau doar dacă-mi place pagina/poza.
Nu mă mai adaugați în listă dacă nu mă cunoașteți.
Nu-mi mai trimiteți mesaje cu mulțumiri pentru că v-am acceptat prietenia.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,