Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 29th, 2011

Azi am aflat că:

Compania Discovery Networks a lansat pe 20 ianuarie 2011 TLC, un canal internațional cu programe dedicate reprezentantelor sexului frumos. Noul canal pentru femei, TLC, va avea programe inspirate din viaţa reală ce vor aborda teme diverse: de la familie şi creşterea copilului, la modă, sănătate sau carieră.

Cum am aflat:
Citește restul acestei intrări »

Etichete: , ,

La coadă la covrigi am avut o revelație: îmi provoacă greață bărbații neîngrijiți.

Și nu ma refer neapărat la bărbații care nu au manichiura perfectă sau care sunt nebărbieriți. Ci la ăia care arată cam ca cel lângă care am stat azi:

  • blugi mulați și adidași fără talpă;
  • geacă neagră lucioasă și creponată pe care se vedea jegul;
  • păr negru slinos, chică și șuvițe „animal print”;
  • barbă nerasă cu niște fire atârnând ciudat pe gușă;
  • urechile murdare și cu niște coji/piei fluturând din ele.

Pe lângă toate astea mai era și extrem de slab. Brrr…

P.S. A nu se înțelege că-mi plac bărbații grași ori numai cei plini de pătrățele. Dar nici chiar așa.

Etichete:

Mi-am cumpărat, zilele trecute, un set de boxeri de la Debenhams. Nimic anormal până aici, dacă nu se consideră că dau din casă. Doar că i-am găsit la raionul de copii-adolescenți și sunt, cică, pentru 15-16 ani. Ori eu am peste 30. Și consider că trebuie să mai slăbesc 2-3 chile.

Azi, când i-am pus pe mine, am constatat că sunt cam mari. Ok, am văzut cât de mari sunt englezoaicele când le-am vizitat frumoasa capitală. Da’ cât cur poate avea o adolescentă?!

P.S. Mi-a zis bărbatu’ adineauri că-s chiloți de babă, așa mari îi par…

Etichete: ,