Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 20th, 2011

Făcând „curățenie” în cei 66,9 GB de poze adunate în ultimul an, mi-am dat seama că unele îs chiar pitorești.

Din ciclul „Hai, calule, pasezi?”:

Etichete: ,

Cred ca puținele ore de somn din ultima vreme sunt de vină pentru ciufuțenia mea de azi – nu-s ciufută de-adevăratelea, dar sigur unii așa vor zice.

Am găsit pe blog-ul unei mame, jurnalistă cică, următoarele: „Un jurnal online al unei mame care a primit copilul de la Dumnezeu”.  Mamă care, evident, are următoarele preocupări – exprimate cu mândrie în profilul de pe Facebook, la rubrica „angajatori”:
Citește restul acestei intrări »

Etichete: , ,

Temă de clasa I (după învățarea alfabetului): „Se dau următoarele cuvinte: țigare, decât, să aibe. Formați o scurtă propoziție cu ele.” Eu am reușit, hi-hi.

Mai târziu, după învățarea părților de vorbire și de propoziție, s-ar putea cere o analiză sintactică și morfologică. Dar, cum am zis, mai târziu. După ce învățăm mai multe.

Cu țigare m-am obișnuit relativ repede. Am incercat să-l consider un bucureștenism. Deși îmi zgârie încă auzul, (mă chinui să) găsesc ca scuză țigareta care ar fi putut influența pronunția. Sau nemții, cu a lor zigarette.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Nu înțeleg de ce se feresc oamenii de cacofonii. Îs chiar drăguțe, mie-mi plac. Pentru a se evita cacofoniile, s-a inventat ca și – pe care eu refuz să-l folosesc, na! Adică și-ul ăla are rolul de-a despărți cele 2 c-uri deranjante pentru unele urechi ce se vor fine și cunoscătoare.

Problema apare la oamenii care vor să pară știutori într-ale gramaticii și ortografiei limbii române. Moment în care fac abuz de ca și: ca și formare profesională, ca și-n română, ca și mărime etc.

Scumpii mei, nu vă voi corecta dacă nu veți introduce ca și-ul ăla între toate cuvintele! O voi face atunci când veți abuza de el.

Etichete: , ,