Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 22nd, 2011

De ce paginile de pe Facebook nu au (direct) și opțiune de unlike? Știu că au, dar după ce dai like.

Adică cum? Dacă dau like – e clar că-mi place. Dacă mă abțin înseamnă că mi-e indiferent?

Eu vreau să spun și că nu-mi place, să apară la profilul meu și când nu-mi place ceva. Să scrie acolo mare și clar: „Lui Vasilica (nu Vasilică) Popescu nu-i place Nicolae Guță„. Că tot are pagină și 446 fani…

Etichete: ,

Azi îs femeie și voi primi geanta dorită:

Am dat comandă acum o săptămână, azi o ridic.

Dragi bărbați, scuzați-mi superficialitatea!

Personajele principale:

1. O familie de la țară (câțiva km depărtare de București): tatăl – șomer, mama – șomeră dintotdeauna, fetița – la școală în clasele primare (în București). Venitul familiei: ajutorul de șomaj (încă primit de tată) și alocația de școlar a fetiței.

2. O familie cu 2 copii (2 fetițe, dacă e relevant în vreun fel): tatăl – cu serviciu (program infernal), mama – încă în CIC cu cea mică (urmând a se întoarce la muncă în curând), cea mare – la grădiniță.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Dacă n-o știți deja:

Sunt sigură că toți am trecut prin asta.

Etichete: ,