Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 13th, 2011

Dacă nu v-ați prins deja, am copil. Și copilul meu se uită la desene animate. Preferă Minimax si JimJam. Voi scrie cu altă ocazie cum și cât de mult/tare mă enerveaza vocile celor de la Zone Studio Oradea care dublează și subtitrează TOT.

Pe JimJam, printre altele, se difuzează o serie numită Mici Fabule. Educative, nimic de zis. Dar parcă „prea educative”. Mai ales inteligenta replică – auzită de gingașele mele urechi de mai multe ori: este un adevăr aprioric.

Tare aș vrea să văd un copil cu vârsta între 1 și 6 ani care știe ce e ăla adevar aprioric (pentru că ăsta e target-ul postului: „Ideal pentru preşcolari, creat pentru copiii cu vârste cuprinse între 1 şi 6 ani”).

Sunt ferm convinsă, cu riscul de-a părea iar atotștiutoare, că mulți părinți nu știu. Și-atunci cine și ce le explică bieților copilași curioși?!

Etichete: ,

Mai sunt aproximativ 30 de minute până-mi vine copilul acasă.

Concluzia: Nu e timp să mai „coc” ceva inteligent. Poate după ce adoarme…

P.S. Vor fi zile și momente în care nu numai că nu voi avea timp, dar nici nu voi avea inspirația necesară să „mă aberez”, cum spun unii.  Voi lipsi sau voi scrie mult și bine în „nimic-uri”.

Mă întreb adeseori de ce băile apartamentelor construite în timpul regimului comunist sunt atât de mici. Recunosc, nu stiu cum arată și cât de mari sunt baile din toate așa-zisele complexe rezidențiale. Am vizitat doar vreo două…
Dar, totuși, de ce baia e cea mai mică – ca suprafață – încăpere dintr-o locuință? Mulți petrec momente plăcute acolo (e cazul să dau exemple?). Noi, mi-am dat seama, citim mai mult în baie de când avem copil. Așa am descoperit azi „biblioteca din baie”:
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,