Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 25th, 2011

Mă buzzz-uie un angajat de-al bărbatului pe mess și-mi dă o poză. Cu al meu scump bărbat despuiat. Curioasă să aflu ce se întâmplă, îl caut:

eu: da’ explică-mi și mie de ce stai în tricou, șosete și chiloți în firmă
el: hehehehe
el: facebook?
eu: nu
el: sau ți-a dat pe yahoo
eu: alin pe mess
el: a probat c****u pantalonii
el: îmi dă niște mănuși pe ei
eu: și-i vin?
el: da
eu: și tu vii în chiloți acasă?
el: păi
el: dacă ai veni cu taxi și mi-ai aduce pantaloni, ai da vreo 10 lei
el: cu pantalonii: 30
eu: sictir
el: mănușile alea sînt din Belgia, piele întoarsă
eu: așa
el: am ieși în cîștig
eu: nu vin
el: dacă nu, îi duc mîine pantalonii
eu: nespălați?
el: da
eu: bun, economisim detergent

Notă: Pantalonii în cauză (că nu știu nimic de mănuși) îs luați din Auchan cu 19 lei. Oribili pentru gustul meu.  Bine că am scăpat de ei, bun bărbat!

Etichete: , ,

Știu că e „fumată”, știu că s-a tot scris despre, dar iar am primit:

nu stiu daca e adevarat dar…CITITI CA MERITA E FOARTE IMPORTANT Yahoo se inchide pe 17 arpilie 2011! Ei doresc sa se descotoroseasca de Messenger-ul gratuit. O groaza de oameni au fost deja stersi. Click dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de Messenger si click Send Instant Message to all group si trimite acest mesaj tuturor. Fiecare persoana care va primi mesajul, va avea o semnatura si nu va fi sters! Acest mesaj este trimis de presedintele Yahoo Jay Rusell… aici este presedintele Jay Rusell: imi pare rau sa va anuntz ca Yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Dak vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la totzi din lista ta. In acest mod vom shti care sunt folosite si care nu, le vom sterge…! (mass)

Ce mai poți zice/face în fața acestei demonstrații de naivitate și prostie cruntă? Nimic în afară de BLOCK.

Etichete: ,

Inspirată de postul lui Robintel și, mai ales de comentariul „Desigur că ne pasă, dar nu este o tragedie dacă arătăm aiurea. Ne stresează, dar nu ne doboară.„, mi-am dat seama că, deși zic NU de cele mai multe ori, chiar le pasă. E vorba de bărbați, da. Și de felul în care se îmbracă, piaptăna, pensează…

Pe unii (mulți) îi stresează și pe alții chiar îi doboară.

Am un prieten care acum câțiva ani pensa sprâncenele tuturor colegelor (lui) de facultate și pe ale lui. Fără bani, fără obligații. Nu bag mâna-n foc că nu spera la un sex micuț în semn de recunoștință ori că nu s-a întâmplat asta. Pe mine mă „stresa” de fiecare dată când ne întâlneam: „nu ai forma și culoarea potrivite”, „mai e un fir de păr acolo”, „ar trebui tunse nițel”, „sprâncenele tale arată ca naiba” etc.
Citește restul acestei intrări »

Cele 9

Posted on: 25 ianuarie 2011

Pentru că tot zicea Denisa că vrea și ea unul și pentru că mereu auzim/citim despre cât de minunate sunt lunile de sarcină – plus cât de frumoase-s femeile însărcinate – m-am gândit să dărâm nițel mitul.

Cele care au deja copii știu. Chiar dacă au avut parte de sarcini ușoare. Bărbații tați știu și ei.

Întrebarea rămâne: de ce sunt minunate și magice cele 9 luni (de amenoree)?
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,