Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 21st, 2011

Doamnă pensionară, 65 de ani, studii superioare (plus post-universitare):

  • să ai casa ta, fără rate la bănci sau cu rate mici și pe termen scurt;
  • să ai 2 mașini – 1 el, 1 ea;
  • să ai un venit de minim 2000 euro/familie;
  • să-ți permiți concedii/excursii în afara României.

Citește restul acestei intrări »

Etichete:

Mai cumpăr, ca tot omu’, șuncă, salam, pastramă și alte cele – pentru zilele în care mi-e lene să gătesc/încălzesc mâncare gătită. Cum procedez? Păi analizez galantarul cu delicatese și cer: Vreau 300 de mușchiuleț țigănesc, să zicem. Ce-mi răspunde, invariabil, duduia care ma servește: 300 de grame?

Nu, duduie dragă, vreau 300 de kilograme, 300 de felii sau ce-ți mai trece ție prin capul ăla acoperit de bonetă!

P.S. Azi i-am zis-o celei care era de serviciu. Păcat ca n-am avut cum să imortalizez momentul.

Etichete: ,

Ce ziceam ieri despre decât, că aseară am fost crunt lovita de soartă(?!). Respectiv, am auzit-o pe copila mea de 3 ani și câteva (puține) luni, zicându-i tatălui ei (la fel de șocat de cele auzite): decât am făcut baie.

Și-atunci? Să nu mă enervez? Nu pe copil, n-are nici o vină și mi-e greu să-i explic – ținând cont de vârsta fragedă – cum e cu circumstanțialele opozitionale, comparative și de exceptie. Ci pe toți imbecilii și analfabeții care nu știu să vorbească sau să pună mâna pe un DEX când au o nelămurire.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Blogroll

Posted on: 21 ianuarie 2011

Poate unii dintre voi se întreabă de ce nu am blogroll. Sau, mă rog, de ce e doar Denisa în lista mea.

Păi pentru că pe ea o citesc cel mai des. N-am prea avut timp – nu că aș avea acum – de blog-uit. Zilele au prea puține ore pentru nevoile mele – știu că e clișeu.

Am început, încet-încet și în limita timpului liber, să citesc anumiți oameni. De unii-mi place – de unii nu, unii mă amuză – alții mă dezgustă, unii-mi par interesanți – alții…

Când mă voi edifica, voi recomanda. :!:

Etichete: ,