Eu sunt RaRo

Archive for ianuarie 31st, 2011

Sarmalele Reci au început ca o trupă de punk, ska și alte genuri muzicale agreate de mine. Am fost un mare fan, mai merg și-acum la concerte pentru piesele de odinioară. Deși ultimele albume sunt mult prea comerciale pentru gustul meu și, dacă aș vrea să ascult pop, aș avea de unde alege.
Partea bună e că băieții chiar cântă la concerte (live adică) și, cum spuneam, piesele vechi mă încântă. Nu mă interesează viața lor, nu-mi pasă că Zoltan e vegetarian și că am citit un interviu în care explica de ce și că nu-i dă voie copilului să pună gura pe carne.
Citește restul acestei intrări »

Etichete: ,

Scriam la Denisa despre fericire și cum se „măsoară” ea. Zilele astea m-am convins că bine am zis:

  • consecvența cu care au participat TOȚI la marile bucurii din viața noastră (cununia civilă, religioasă, naşterea şi botezul Blondinei, zile de naştere, simple petreceri sau reuniuni de familie)
  • Ziua in care m-am indragostit, ziua in care m-am casatorit, ziua in care s-a nascut copilul, ziua in care mi-a zis copilul  prima oara „te iubesc” toate au fost la vremea aceea cel mai fericit moment din viata mea.
  • m-am simtit ireal cand mi-a spus sotul prima data ca ma iubeste
  • Ziua cununiei civile (ca ziua nuntii a avut grija mama sa o strice), ziua cand am aflat ca sunt insarcinata , ziua cand am nascut-o pe A… , ziua cand l-am nascut pe D… (imi amintesc ca Bica – bunica sotului, l-a controlat sa fie sigura ca este baiat pentru ca semana cu o fetita)

Nu voi cita nici un bărbat pentru că răspunsurile sunt aceleași: nu știu, nu știu, nu știu…

Etichete: ,